Spune-mi ce animale îți plac și-ți voi spune cum ești!


Răspundeți acestor două întrebări de autocunoaștere și s-ar putea să aflați câte ceva despre dvs.:

1. Care este animalul dvs. domestic preferat?

2. Care este animalul dvs. sălbatic preferat?

Aștept răspunsurile sub formă de coment, iar apoi vedem și interpretarea! Pentru reușita testului, nu vă uitați la comentarii înainte de a da răspunsurile!

Toate cele bune! 🙂

Despre patrincaandrei

Andrei Pătrîncă este medic psihiatru, creștin, interesat să-i ajute pe tineri să depășească diverse abisuri existențiale. Articolele lui Andrei Pătrîncă nu sunt scrise în manieră științifică sau teologică, ci sunt zămislite din propria concepție despre lume si viață. Mesajele prietenilor lui, postate pe blogul său, sunt scrieri care i-au atins inima și i-au marcat existența. Lectură plăcută tuturor! :)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

53 de răspunsuri la Spune-mi ce animale îți plac și-ți voi spune cum ești!

  1. Eliza zice:

    1. Domestic: cainele, calul.
    2. elefantul, ursul panda.

    Nu pot sa aleg intre ele. Poate inseamna si asta ceva.

  2. Eliza zice:

    domestic=iepurash
    salbatic=cerb

  3. Ralu zice:

    animal domestic preferat: calul domestic
    animal salbatic preferat: leul

  4. Gratiela zice:

    animal domestic= purcel
    animal salbatic= zebra 🙂

  5. Ana zice:

    oaia=domestic
    girafa=salbatic

  6. Filu zice:

    1. cainele (nu am o pasiune pt animale de casa dar sa zicem ca domnul caine e cel mai tolerabil)
    2. delfinul (daca se pun si cele marine) sau daca nu vulturul (daca se pun si pasarile) daca nu sa ramana panda

  7. Eliza zice:

    si eu am vrut delfinul, dar nu stiam daca se pune:P

  8. irina zice:

    1. calul

    2. leopardul

  9. Se poate orice animal, insecta, pasare, etc. Interpretarea: animalul domestic este cel care corespunde felului in care tu te vezi in momentul de fata, iar cel salbatic corespunde felului in care ti-ai dori sa devii. Cu alte cuvinte, acum te vezi ca animalul domestic mentionat si ti-ai dori sa devii precum animalul salbatic preferat. 🙂

  10. Eliza zice:

    pai da, da’ eu nu inteleg….:-?? cum e calul, cum e cainele? :-?? si cum e delfinul, panda si elefantul? :-?? Nu ai sti sa imi interpretezi? Daca tot te-ai apucat? 😛

  11. Posibil sa gasesti elemente din propria-ti structura launtrica in fiecare dintre animalele mai sus mentionate.

  12. lavihanu zice:

    si daca mi-e nu-mi place nici un animal ? sper ca nu inseamna ca nu ma plac pe mine insumi.

  13. ella zice:

    1. Calul
    2. Ghepardul

  14. Ursachi Catalin zice:

    Domestic: nu exista
    Salbatic: ursul grizzly

  15. Multumesc, Ella si Cata! Catalin, mai incearca! Poate gasesti si unul de casa! 😉

  16. Eliza zice:

    Andrei, dar tie…care iti plac? 😛 ;;)

  17. Ana zice:

    mai andrei…credeam ca zici si tu ceva mai inteligent

  18. Cristina zice:

    Ok… delfinii pe primul loc, apoi caii si pescarusii.

  19. Gratiela zice:

    adica…ma faci purcea ? =))

  20. florin zice:

    domestic:cainele si pisica
    salbatic:delfinul
    cum sunt,andrei???ia zii!

    • Îți mulțumesc, întâi de toate, pentru răspuns!
      Câinele și pisica sunt cunoscuți de noi foarte bine. Delfinii aduc elemente de noutate. Comportamentul lor se distinge prin câteva caracteristici:
      – sunt sociabili
      – iubesc copiii în mod deosebit
      – sunt foarte sensibili la durerea oamenilor, salvând înotătorii rătăciți sau participând la misiunile de recuperare a celor răniți în războiul pe apă
      – sunt carnivori convinși: mănâncă pește la greu.
      Așadar, delfinii iubesc pe toată lumea (mai puțini pe aceia pe care îi papă) și ar salva pe toată lumea, dacă se poate. Mai știu eu pe cineva așa… 🙂

  21. mihaela zice:

    domestic:cainele
    salbatic:tigrul siberian

  22. Stefan zice:

    Animal salbatic: tigrul siberian
    Animal domestic: taurul

  23. sar zice:

    pun si eu ca sa stiu cum gandesc acum …
    1. cal
    2. caprioara

  24. alina zice:

    1 koala
    2 cainii

  25. alina zice:

    invers de fapt
    1 caine
    2 koala

  26. daniela zice:

    pisica
    leopard

  27. alexa zice:

    1 catelu
    2 jaguar

  28. Kristyna zice:

    1-ciinele
    2-delfinul,pinguinul

  29. Florin zice:

    animal domestic : cainele
    animal salbatic : lupu

  30. Lorena zice:

    Animalul meu domestic preferat este pisica,iar cel salbatic tigrul-argumentul meu ar fi ca aceste doua animale mi se par fine,elegante,diplomate si foarte frumoase de aceea le iubesc inca din copilarie:)

  31. Lorena zice:

    si pe cuvantul meu ca nu am citit comentariile inainte:D

  32. Ana Maria zice:

    Domestic:pisica
    Salbatic:tigrul
    Puteti sa mi spuneti cam ce inseamna,ce personalitate am ? 😀

  33. Katja zice:

    Domestic : cainele si pisica
    Salbatic : Lupul si Bufnita

  34. diana zice:

    domestic:iepurele
    salbatic:maimutica

  35. anonim zice:

    domestic: cainele, pasarea ( oricare, gaina, canar, o gama larga)
    salbatic: veverita

Lasă un răspuns

