Cum vă dați seama că între dvs. și partenerul de viață sunt probleme serioase?


Luați seama la aceste indicii pentru a remedia la timp relațiile dintre dvs.!

Răspundeți următoarelor întrebări:

1. Ați început să criticați tocmai lucrurile care v-au atras la începutul relației la partenerul dvs.?

2. Aveți sentimentul că între dvs., cei doi, există un fel de rivalitate sau de concurență?

3. Când sunteți mânios, vă puteți exprima mânia astfel încât celălalt să nu fie rănit sau nu vă puteți controla?

4. Știți foarte bine care sunt punctele nevralgice pe care nu e bine să le atingeți la partenerul dvs. și totuși o faceți?

5. Aveți senzația că, în relația dvs., a devenit un obicei ca nevoile celuilalt să treacă pe primul plan și nevoile dvs. să fie neglijate?

6. Vi se întâmplă să vă bucurați de loviturile pe care le primește partenerul dvs., crezând înlăuntrul dvs. că le merită din plin și că poate astfel va fi trezit la realitate?

7. Între dvs. există puține conversații profunde și puțin timp pentru glumă și râs?

8. Mai există mici gesturi de curtoazie între dvs.?

9. Aveți impresia că sunteți mult mai puțin afectuoși, tandri, decât altădată?

10. Pe când mai ieri erați nerăbdător să-l vedeți pe celălalt, acum vă este groază de momentul întâlnirii cu el?

Toate aceste întrebări, surprinse de psihologul Tim Murphy, să vă fie de folos în identificarea și reclădirea relației dintre dvs. și partenerul dvs.!

Dați-mi de știre și mie dacă vă pot ajuta cu ceva!

Cu mult drag! 🙂

Despre patrincaandrei

Andrei Pătrîncă este medic psihiatru, creștin, interesat să-i ajute pe tineri să depășească diverse abisuri existențiale. Articolele lui Andrei Pătrîncă nu sunt scrise în manieră științifică sau teologică, ci sunt zămislite din propria concepție despre lume si viață. Mesajele prietenilor lui, postate pe blogul său, sunt scrieri care i-au atins inima și i-au marcat existența. Lectură plăcută tuturor! :)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cum vă dați seama că între dvs. și partenerul de viață sunt probleme serioase?

  1. lumy zice:

    buna andrei,as avea nevoie sa vorbesc cu tine…imi poti lasa te rog o adresa unde te pot gasi?un mail unde iti pot scrie?

  2. lumy zice:

    am intrat pe acest site din intamplare deoarece doream sa gasesc un raspuns la starea prin care trec.sunt mutata cu prietenul,ne-am luat casa,avem rata,traim dintr-un singur salariu,as fi dorit pentru mine sa sa imi continui studiile sa urmez cursuri insa sunt obstacole,pe de alta parte ma simt singura in casa in care m-am mutat parca as fi singura in doi.numai stiu ce sa cred,care imi sunt simtamintele ……pe de alta parte lucrez intr-un departament de relatii cu clientii unde este fff mult stres,presiune,in fiecare zi aud oameni care numai au bani,care se plang,la care afacerile nu le mai merg…..ma simt pierduta,fara energie si pofta de viata,incotro sa o apuc si ca sa-l citez pe tatal meu:”mai stiu ceva de capul meu ?” sau „mai stiu ce vreau „am rugamintea sa imi spui unde te pot gasi o adresa ,un mail,un tel…..ma numesc luminita si am 26 de ani,bucuresti …

    • Te salut, Lumy! Lucrurile necesita o analiza mai amanuntita decat o poate face forumul. Eu sugerez oamenilor care se confrunta cu astfel de probleme sa-si caute un psihoterapeut in orasul de care apartin si sa inceapa, impreuna cu terapeutul, un drum al autocunoasterii si, de ce nu, al schimbarii pas cu pas.
      Multa sanatate si nu-ti pierde speranta, chiar cand totul pare ca-ti fuge de sub picioare!

  3. lumy zice:

    multumesc pentru raspuns;imi pare bine ca am dat de acest forum….

  4. Eli zice:

    Salut!

    Andrei, imi cer scuze de deranj, as vrea sa subscriu cu un fapt care nu imi pare tocmai cel mai potrivit….
    Cand un om, se opreste din marea lui de ingrijorare, si cauta un ajutor din partea ta, nu-l mai trimite la altcineva. E ca si cum, nu ai vrea sa-l ajuti…El are incredere si nadejde in tine, incredere si nadejde pe care poate, nu o are in altcineva….Mai apoi, nu va merge la altcineva, tocmai pentru ca tu, care l-ai respins, l-ai indurmat…Stiu ca tu ai resurse sa poti sprijini pana la un punct, acestea se dobandesc si pe parcurs….

    Un argument contrar ar fi ca, acolo unde stii ca nu vei putea dobandi un rezultat bun, este onest sa indrumi spre cineva mai competent.

    Dar eu chiar cred ca, multi dintre aceia pe care a-i avea tendinta sa-i trimiti la altcineva, ar primi un mai mare ajutor de la tine…tocmai prin increderea care le-ai castigat-o.

    In concluzie, eu chiar cred in tine, ca poti face mai mult, ca ai ce darui, si daca esti onest cu cei ce au nevoie de ajutorul tau de la inceput, ei vor stii ca, chiar daca ar exista posibilitatea sa nu gaseasca rezolvare, tu ti-ai dat tot interesul, si aceasta va fi de pretuit.

    Curaj!:)

    p.s. http://www.sfintiiarhangheli.ro/maica-siluana-va-raspunde

    • Iti multumesc tare mult pentru comentariu! Nu este niciun deranj, chiar apreciez cele spuse de tine. Am facut aceasta trimitere a drei cu pricina spre un psihoterapeut, intrucat, din descrierea problemei, aceasta depaseste cadrul de consiliere/psihoigiena care se poate realiza pe mail. Pentru probleme profunde, cea mai buna alegere este aceea de a apela la un terapeut din orasul tau, cu care sa te vezi periodic si sa ai sedinte serioase fata in fata. Asta pentru ca rezultatele sa fie cele satisfacatoare si procesul terapeutic sa fie unul care sa aiba toate premizele succesului. Iti dai seama ca ar fi usor pentru mine sa preiau toate cazurile acestea, in dauna colegilor mei. Am creat insa acest blog ca un mijloc sumar de informare psihoterapica a doritorilor, astfel incat viata lor sa mearga spre echilibru si spre implinire, nu din dorinta de a-mi face mie reclama. Atunci cand problemele sunt de o profunzime care depaseste mijloacele logistice pe care netul le pune la dispozitie, solutia corecta terapeutica, spre binele celui consiliat, este apelarea la un ajutor de specialitate autorizat, in cadrul sedintelor de consiliere/psihoterapie fata in fata.
      Multumesc pentru comentariu!

  5. Eli zice:

    Multumesc pentru acest raspuns frumos!
    Felul tau de a privi lucrurile este respectabil.

Lasă un răspuns

