”Combustibilul e viața din jurul meu”- interviu cu Călin Goia


calingoia privind la cer    -Călin, în numele cititorilor blogului ”Tineri spre fericire”, îți mulțumesc pentru disponibilitatea de a te lăsa cunoscut prin intermediul acestui interviu! Am dori să știm, înainte de toate, câteva lucruri despre tine!

    -Puteți găsi date despre mine pe site http://www.voltaj.ro, Biografie.

*

-Pentru unii artiști, muzica le e chemarea dintotdeauna și altceva nu s-ar vedea făcând. Pentru alții, muzica e o descoperire care survine mai târziu în viață. Pentru tine, Călin Goia, cum a fost?

  -Muzica a fost o prezență constantă în viaţa mea. Încă de mic mi-a plăcut să cânt şi, paralel cu şcoala normală, am început să studiez… mai întâi vioară, apoi flaut, chitara, canto. Ceea ce credeam că va rămâne un hobby, s-a transformat în carieră. Şi mă simt norocos că pot să trăiesc făcând ce-mi place.

*
calin goia cu copiii-Care sunt cele mai mari realizări ale vieții tale?

  -Copiii, cu siguranţă. Orice realizare pe plan profesional nu se poate compara cu un copil. Sunt mândru de tot ce am realizat pe plan profesional, dar cel mai mândru sunt de copiii mei.

*

-Cei mai mulți dintre simpatizanții blogului ”Tineri spre fericire” sunt tineri care trec prin crize emoționale dezarmante. Ei se uită cu drag la cei care apar pe ecrane și au impresia că existențele artiștilor sunt scutite de zbaterea unei vieți obișnuite. Ai tu, Călin, momente în care te simți întristat, stăpânit de temeri, lipsit de energie vitală și de dorința de a trăi printre oameni?

-Normal. Există zile bune şi proaste. Dar încerc să depăşesc stările mai puţin bune prin care trec. Şi asta încerc să transmit oamenilor prin muzică mea, optimism şi dorinţă de viaţă. Până la urmă, uşoară sau grea, viaţa e doar una şi trebuie trăită din plin. Poate sună a clişeu, dar ăsta e adevărul!

*
-Atunci când ai avut de parcurs momente dificile din viață, ce te-a ajutat să te ridici și să mergi mai departe?

-Au fost mai multe momente grele şi întotdeauna am trecut peste ele cu ajutorul familiei şi prietenilor.  

*

-Melodiile tale transmit o debordantă dragoste de viață. Ce combustibil folosești pentru a-ți întreține sentimentul  iubirii propriei existențe?

  -Combustibilul e viaţa din jurul meu. A mea şi a celor apropiaţi. Încerc şi reuşesc să privesc părţile ei bune. Şi încerc să transmit asta mai departe. Mă bucur foarte mult când primesc de la cei care îmi ascultă muzica mesaje de genul ” piesa asta m-a ajutat să trec peste un moment greu”, sau ” piesa asta o ascult când îmi vine să renunţ”. Îmi place să văd oamenii zâmbind, în acel moment ei se încarcă cu energie şi pot merge mai departe.

*
calin goia razand-Ce le-ai transmite tinerilor care nu-și mai resimt viața ca demnă de a fi trăită?

-Să încerce să dea la o parte tot ce le provoacă suferinţă şi lipsa dorinţei de a trăi. Să se gândească la un lucru care le face plăcere şi să nu uite că ziua de mâine poate aduce acel ceva care îi va face din nou să simtă că trăiesc, că merită să trăiască. Totul depinde de noi. Am întâlnit oameni care nu ştiau cum o să se decurce în următoarea zi, dar erau cu zâmbetul pe buze şi erau siguri că o se descurce ei cumva…şi aşa şi era.

*

-Care este, după tine, Călin, rețeta unei vieți fericite?

-Să încerci să găseşti frumosul în ceea ce te înconjoară, să zâmbeşti, să dăruieşti sufleteşte mult celor din jurul tău…şi toate se vor întoarce înzecit la tine.

*

-Îți mulțumim din nou și îți dorim un an presărat cu multe împliniri!

   -Mulțumesc!

Călin Goia

http://www.voltaj.ro
http://www.tamtamstudio.ro

Despre patrincaandrei

Andrei Pătrîncă este medic psihiatru, creștin, interesat să-i ajute pe tineri să depășească diverse abisuri existențiale. Articolele lui Andrei Pătrîncă nu sunt scrise în manieră științifică sau teologică, ci sunt zămislite din propria concepție despre lume si viață. Mesajele prietenilor lui, postate pe blogul său, sunt scrieri care i-au atins inima și i-au marcat existența. Lectură plăcută tuturor! :)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

