”Toți avem un destin și trebuie să-l urmăm”- interviu cu Andreea Bănică


Andreea Banica -Andreea, în numele cititorilor blogului ”Tineri spre fericire”, îți mulțumesc pentru disponibilitatea de a răspunde întrebărilor noastre! Am dori să știm, înainte de toate, câteva lucruri despre tine!

-M-am născut pe data de 21.06.1978, în Constanța. Am urmat Liceul Teoretic ”Eforie Sud”, Școala Populară de Arte din Constanța -secția ”pian” 2 ani şi canto de când eram mică- :). Am activat în trupe precum Exotic și Blondy. Am obţinut foarte multe premii, dar, din păcate, nu am timpul necesar să le enumăr aici.

-Andreea, ce te-a determinat să alegi muzica drept profesie?

-Am ales muzica de mică, pentru că m-am născut cu talent şi nu pot trăi fără ea!

-Care sunt cele mai mari realizări ale vieții tale?

-Oau! Viaţa mea este o mare realizare (familia mea şi faptul că mi-am construit cariera pe picioarele mele). Am muncit de la vârsta de 4 ani pentru ceea ce sunt astăzi!

-Cei mai mulți dintre simpatizanții blogului ”Tineri spre fericire” sunt tineri care trec prin crize de viață. Existențele artiștilor par, pe micile ecrane, scutite de zbaterea vieții obișnuite. Ai tu, Andreea, momente de întristare, de deznădejde?

-Nu există om care să nu treacă prin greutăţile şi bucuriile vieţii! Eu am suferit mult, dar m-am şi bucurat în acelaşi timp. Am momente când de oboseală simt nevoia să fiu singură în linişte, fără să mă deranjeze nimeni, fără telefoane. Sufăr pentru că, din lipsa timpului, nu îmi pot face prieteni, pentru că este greu să fii înţeles atunci când ai profesia mea. Trebuie să ai timp de ei!

-Care a fost cel mai dificil moment al vieții tale și ce te-a ajutat să te ridici și să mergi mai departe?

-Când mi-am pierdut părinţii şi bunicul… aveam 21 ani când au început necazurile şi s-au ţinut lanţ timp de 3 ani. Eram gata să renunţ la ceea ce muncisem ani la rând. Mi-am dat seama că munca este refugiul meu şi că trebuie să merg mai departe, pentru că nu avea cine să-mi poarte de grijă şi cine să îmi dea să mănânc. În tot acest timp, l-am avut pe Lucian lângă mine.

-Ce le-ai transmite tinerilor care nu-și mai resimt viața ca demnă de a fi trăită?

Andreea Banica 1-Să nu se gândească o clipă la asta… ci să încerce să-şi atingă ţelul şi scopul în viaţă. Toţi avem un destin şi trebuie să-l urmăm!

-Care este, după tine, Andreea, rețeta unei vieți fericite?

-Nu există o reţetă a vieţii fericite! Gândiţi pozitiv şi fiţi oameni buni! Feriţi-vă de oamenii răi şi evitaţi prostia, ignoraţi ceea ce e mai rău în viaţă şi mergeţi înainte!

Despre patrincaandrei

Andrei Pătrîncă este medic psihiatru, creștin, interesat să-i ajute pe tineri să depășească diverse abisuri existențiale. Articolele lui Andrei Pătrîncă nu sunt scrise în manieră științifică sau teologică, ci sunt zămislite din propria concepție despre lume si viață. Mesajele prietenilor lui, postate pe blogul său, sunt scrieri care i-au atins inima și i-au marcat existența. Lectură plăcută tuturor! :)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la ”Toți avem un destin și trebuie să-l urmăm”- interviu cu Andreea Bănică

  1. florin zice:

    Andrei,iti multumesc pentru acest interviu cu preferata mea!:-)
    ps:cam scurt… .

Lasă un răspuns

