Prietenii tăi ţin la tine sau se folosesc de tine?


prieteniÎn ultima vreme, am întâlnit tot mai mult persoane al căror comportament m-a surprins. Nu mă refer la pacienţi aici, ci la oameni din cercul meu de cunoscuţi. Prin ce m-au uimit? Prin inconsecvenţa mesajelor pe care mi le transmit. Când ne vedem întâmplător sunt cei mai buni prieteni. Când au nevoie de un umăr pe care să plângă, sunt cei mai buni prieteni. Când se află în culmea gloriei şi le merge totul bine, uită de mine. Cand încerc să le împărtăşesc eu ceva din lucrurile cu care mă confrunt, nu mai dau niciun semn zile întregi. Îşi mai amintesc că exist în momentele lor de singurătate. Ori atunci când consideră că vor pierde relaţia dacă nu întreprind niciun demers, mai aruncă câte-un lemn pe focul mirosind a stingere dintre noi.

Dar am şi oameni care sunt alături de mine în fiecare zi. Indiferent de anotimpul din mine. Cei din prima categorie descrisă doar mă folosesc. Ceilalţi ţin la mine cu adevărat.

Tu ce fel de prieteni ai? 🙂

Despre patrincaandrei

Andrei Pătrîncă este medic psihiatru, creștin, interesat să-i ajute pe tineri să depășească diverse abisuri existențiale. Articolele lui Andrei Pătrîncă nu sunt scrise în manieră științifică sau teologică, ci sunt zămislite din propria concepție despre lume si viață. Mesajele prietenilor lui, postate pe blogul său, sunt scrieri care i-au atins inima și i-au marcat existența. Lectură plăcută tuturor! :)
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

